Tuesday, March 6, 2007

هاتروح لفين منى

هاتروح لفين منى


هاتروح لفين منى ياللى مجننى


ياللى انت حبك ساكن فى العين وفى الننى

حبك خلانى روح طايرة مكان ماتروح

علمت قلبى يبوح بالسر والمسموح

ولاعمرة كان مفتوح بس انسرق منى

وسرقته اول يوم شفتك سرقت النوم

نازل فى حبك عوم موج الهوا حاضنى

وهاتروح لفين منى ياللى مجننى

ياللى انت حبك ساكن فى العين وفى الننى

توب الهوا حراير لابسه انا وطاير

وماسك فى ايدى هواك وبرشه على الاشواك

تتحول الاشواك لنجوم بتتمناك

ومنورة فى سماك وبنورها تأسرنى

ياللى مجننى هاتروح لفين منى

ياللى انت حبك ساكن فى العين وفى الننى


محمد فوزى

6 comments:

spoony said...
This comment has been removed by the author.
spoony said...

اظاهر ان محدش بيزور المدونات المغموره غير اصحاب المدونات المغموره ارجو انك تزور مدونتي المغموره بما اننا علي ارض واحده

www.toto3alakaboto.blogspot.com

انا من اهوى ومن اهوى انا said...

ياباشا كفايه على وجودك دا شىء يسعدنى جدا

وبعدين مغمور مغمور الحمد لله على كل شىء وبكرة ربنا يكرمنا ومنبقاش مغمورين انت بس اتعب وربنا هايكرمك
ومش هانسى ادخل مدونتك .

Anonymous said...

انا اول مرة ادخل البلوج بس اكيد ان شاء الله مش اخر مرة ، كلماتك و اسلوبك حلوين قوى و بيتسموا بالبساطة ، فى انتظار المزيد من البوستس

انا من اهوى ومن اهوى انا said...

ميرسى جدااااا يا كاريمان ان انتى زورتى البلوج بتاعتى ويارب اللى جاى يعجبك اكتر واكتر

اتمنى لك كل التوفيق .

انا من اهوى ومن اهوى انا said...

سورى باكينام انا غلطت فى اسمك سورى جل من لا يسهو