Thursday, February 22, 2007

خلــــــــــــــــــــــــص الكلاـــــــــم


خلص الكلام


خلص الكلام مافضلش الا الانتظار

ليل اونهار

مش باقى من حبى لحبيبى

الا اتخاذ اصعب قرار

مش باقى غير شمعه بتبكى وتتحرق

عايشه فى نار

ايوة باقر وبعترف ان الحكايه اصلها

سوء الاختيار

مش اختيارى ليكى انتى

لكن اختيار الحب

فى زمن الانكسار

مش باقى غير اصعب قرار

طمنى بيك خليك معايا

علشان يهون الانتظار

ومهما الزمن فرق مابينا

هارحل واعود بالانتصار

على كل شىء جرح قلوبنا

ونقولو لاء



دا البعد نار


محمد فوزى

2 comments:

BaSsMa said...

القصيدة معبرة وكلامك بيوصل للقلب
اتمنى لك كل التوفيق

انا من اهوى ومن اهوى انا said...

يارب يخليكى
انا فرحان جدا
القصيدة دى انا كتبتها وانا حاسس كل كلمه فيها لانى كنت عايش الحاله دى وبعانى فعلا بس الحمد لله بدأت اخد خطوة تفرحنى
ادعيلى ان ربنا يوفقنى مع الانسانه اللى بتلهمنى انى اكتب الكلام دا حب 7 سنين مش شويه