Tuesday, February 20, 2007



بعد الجراح ومن جديد واقف سعيد

واقف سعيد



علشان انا مابقتش انا

بقيت انا انسان جديد


انسان جديد صعب وعنيد

قادر اروح لبعيد

وابدأ لوحدى من جديد


اصل الجراح علمتنى

مابقتش ابكى واقول ياريتنى

الدنيا عاوزة انسان صبور

وبرضو لازم سعات يثور

والدنيا عاوزة الملاعباتى

يقف لدى ويقول حياتى

ويروح لدى يسهر ليلاتى

وفى النهاية تلاقية

ساعاتى

والدنيا عاوزة المرعباتى

ابوسيف يخوف يبقى زناتى

والدنيا عاوزة المطبطباتى

ماشى مطاطى وانا فى


الحقيقة واخدك فى باطى

والدنيا عاوزة المرقصاتى

يسهر ليلاتى يعرف يهاتى


يسرق ويهرب يعمل غفير


دلوقتى شايف نفسى كبير

لانى انا مابقيتش اغير

لما بشوف ملاعين كتير



ما انا من الاسية

طول ليالى

بقيت معاهم وبقيت كبير .

محمد فوزى

2 comments:

BaSsMa said...

الله عليك يامحمد
رووعة بجد القصيدة دي
ومبروك المدونة الجميلة

باسمه

انا من اهوى ومن اهوى انا said...

الله يبارك فيكى وعقبال كدة لما اشوفك
من افضل المدونين
ومبروك على مدونتك جميله وانتى بتكتبى كمان احلى منى