Thursday, December 18, 2008

قبـــلك إنتى


قبلك إنتى
كنت شارد فى الحوارى والشوارع والموالد
كنت مجذوب وبهوى الصعاب
وكنت بغوى المتاعب
كنت بعشق إللى يألم واللى يظلم واللى غالب
كنت بتلذذ بحبى لإنسانه تعشق إمتلاك كل الكواكب
عشقها كان صوت مطالب
وكنت مفروض إنى ألبى
وكأنى مجنون ولا شارب
سكران لشوشتة فى الخداع وفى الهوى
وفاكرة كان لية الدوى
لكنة كان أصل المتاعب
جيتى إنتى نور وطهر
جيتى لى بحب حر
معاكى دوقت طعم الحنان
وعرفت معنى عنى غايب
قبلك إنتى كنت غايب مربوط بخيط لكنه سايب
لكن معاكى عمرى ما اكون
غير قلب واعى لكنه دايب
بوعدك انا ليكى وحدك
وهاتكونى لى كل الحبايب

بوعدك

8 comments:

مهرة سالم said...

السلام عليكم......
دوما الحب يهذب النفس
....
شكرا لكلماتك
وإبداعك..
.....
دمت بخير..

tota said...

سيدي ياسيدي

انا من اهوى ومن اهوى انا said...

m.k

عليكم السلام ورحمة الله وبركاتة

فعلا دوما الحب يسموا بالمشاعر وبالنفس يهذبها ويرتقى بها إلى أفاقا مضيئة بأنوار سماوية ، نابعة من حب الله فمن أحب الله أحبه الله وأرضاة
اللهم ارضى عنا وارضنا

حامدين شاكرين يا الله

تحياتى ليكى دوما كلماتك رقيقة

دمتى بألف خير

انا من اهوى ومن اهوى انا said...

tota:

ههههههههههه سيدى يا سيدى

فكرتينى بسمير غانم فى ( المتزوجون ) لما جة يشرب الشوربة سيدى يا سيدى ولاد الناس برضوا معلقة وشوكة ههههههه

كل التحية ليكى

mera said...

فرعونتى..

كنت داخله وفاكره انى هعاكسك...

لكن لقيكتك فى حاله انى ماينفعش خالص اعاكس حد دايب...

ايه يا.... ايه ده....انا كنت داخله علشان اخمس فى وشك,لكن لما قريت البوست بتاعك..بقيت بكبر فى سرى,خايفه عليك وعليها من الحسد حتى منى....

يعنى انت...مش محتاج اقولك انت قد ايه البوست بتاعك جامد لان ده مش جديد عليك...
ربنا يحميكم..

اختك ميرا المصريه

انا من اهوى ومن اهوى انا said...

ميرا:

ميرسى يا ميرا بس عمر ما اخت تحسد أخوها أبدا ربنا يسعدك ويهنيكى ويسعد الكل ويارب يارب يفرح قلوبنا كلنا

إنتى ربنا كرمك باللى يقدرك ويحبك وانا ربنا كرمنى باللى مش هالاقى زيها فى الدنيا دى كــــــلها

ربنا يديم علينا الفرح

يلا بقى عاوزين نفرح فيكى يا بنت

وسلميلى على السيكو سيكو :)

تحياتى يا جميل

انا حره said...

ربنا يخليهالك

Falconer said...

gamed yabni walahiiiiiiiiiii