Sunday, August 31, 2008

كـــل سنـــة وانتم طيبــــين


كل عـــام ونحن إلى الله أقرب
محمد ودينا

14 comments:

الآء said...

كل سنه وانت طيب

وتقبل الله صيامك وقيامك وخشوعك وركوعك ان شاء الله

Unknown said...

مرور للتهنئة بقدوم شهر رمضان وتمنياتى بان ننال منه الكثير ...لا تدع الفرصة تفوتك باغتنام هذا الشهر الذى فضله الله على باقى الشهور
ودعواتى لكم جميعا بقبول اعمالكم وعباداتكم وان نكون مع الرسول ان شاء الله ..سعيد بزيارتى ومرورى والى لقاء قريب لك كل التحية والتقدير

انا من اهوى ومن اهوى انا said...

ألاء :

كل سنة وانتى طيبة

وتقبل الله منا ومنكم

سعيد جدا بزيارتك

تحياتى

وكل رمضان وانتى بخير

انا من اهوى ومن اهوى انا said...

أستاذنا / حسن محمد توفيق

كل عام وانت إلى الله أقرب

ربنا يتقبل منا ومنكم

وجزاك الله كل الخير على مرورك الكريم

تحياتى يا أستاذنا

محمد فوزى

شفـقــة و إحســــان said...

كل سنة وانت بالف صحة وسعادة
رمضان كريم

رصيف نمره خمســــــه said...

كل سنة وانتو طيبين وبالف صحة وسلامة

رمضان كريـــــــــم

Unknown said...

أسأل الله الذي لن تطيب الدنيا إلا بذكره
ولن تطيب الآخرة إلا بعفوه
ولن تطيب الجنة إلا برؤيته
أن يديم ثباتك ويقوي إيمانك وصحتك
ويرفع قدرك ويشرح صدرك
ويسهل خطاك لدروب الجنة
وأن يجعلك من عتقائه من النار
ومبروك عليك شهر رمضان

انا من اهوى ومن اهوى انا said...

شفقة هانم وإحسان بك :

كل سنة وانتوا طيبين وبالجاتوهات محليين

وكل سنة وانتوا دايما مدونين ومبدعين

و الله اكرم

تحياتى

انا من اهوى ومن اهوى انا said...

رصيف نمرة خمسة :

وانت طيبة يا جميل

ويارب دايما كلنا فرحانين

وربنا يتقبل انشاء الله من الجميع

تحياتى ليكى ومرسى لزياراتك اللى بتسعدنى جدااااااااا


تحياتى

انا من اهوى ومن اهوى انا said...

نهر الحب :

جزاك الله كل الخير شرفتينى بزيارتك ودعواتك الجميلة ربنا يجعل لكاتبها النصيب الاكبر منها

وكل رمضان واحنا عابدين لله حق العبادة ، وكل رمضان وربنا يتقبل مننا

يارب

تحياتى

Mona Shereif said...

اللهم امين
كل سنة وانت طيب
ربنا يبارك لكم يارب
مدونتك جميلة اوى ماشاء الله

walaa tulip rose said...

كل سنة وانت بخير وكل اسرتك ومن تحوط به شفقة قلبك بكل خير وسعادة
الحقيقة عرفت مدونتك من مدونةبوسي
وماشاء الله تعريفك بنفسك فوق من رااائع فيه اجمال وتفصيل وتحليل للمواقف جمييل جدا جدا
وفلسفة ذاتية تنبض بها كلماتك
بتوضح فكر خاص يخلينا ندخل المدونة وننتظر كل جديد
ماشاء الله
ربنا يوفقك
تحياتي اخي

انا من اهوى ومن اهوى انا said...

Sometimes :

كل سنة وانتى طيبة انا متشكر جدا جدا على زيارتك

وإن كانت مدونتى جميلة زى ما بتقولى فعلا فهى جميلة بيكوا

خالص تحياتى ليكى واتمنى انى اكون عند حسن ظن الجميع

انا من اهوى ومن اهوى انا said...

walaa gobashy :

كل سنة اونتى طيبة يا ولاء وأهلا بيكى فى مدونتك ومكانك ويسعدنى دايما وجودك معانا ويارب يارب اكون فعلا على قد ظنكم بى دايما

انا طبعا مش عارف اقول اية على المجاملات الرقيقة دى اللى قلتيها فى حقى ومش عارف اقول إية غير انى متشكر جدا جدا

ربنا يجعل ايامنا كلها فرح وسعادة

وكل سنة اونتى طيبة وبخير وصحة وسعادة

تحياتى