Thursday, May 21, 2009

أنا والمدام


من أنت؟


اسأ ل دوما من انت ؟

اأنت الحب من غير حدود.

ام انت الحياه بكل الوجود.

ام انت النجم المرصود.

ام انت المساء الموعود.

ام انت الرجل المنشود.

لكنى

اليوم عرفت من انت.

انت الفارس المقصود.

العاشق الودود.

الأمان الذى يعود.

الحنون من غير الحدود.

الاهل والصاحب والولد.

الفرح إلى الأبد

نبرة الحب فى الخلود.

وطيف الحنان المشهود.

بركان الصدق المقصود.

من أنتِ ؟

انتى عيونى على الزمان البعيد

مستقبل لا يحمل سوى كل جديد

زهرة بستانها فى قلبى العنيد

انشودة أرتلها كل عيد

اتغنى بها ويسمعنى كل شريد

اتمتمها بشفتاى وانشدها

ويسمعها حتى من عاش فى الماضى البعيد !!!

فها انا اليوم عرفت من أنتى !!

انتى النجمة التى هدت كل ضال عنيد

كل كافر بالحب صار اليوم

إماما يثاب على كل لوعة وتنهيد

محرابة شفتاكى .. يستقى منها

ويقول .. هل من مزيد ؟


هكذا رأينا بعضنا بعد الزواج


7 comments:

وينكى said...

عيني يا عيني
سيدي يا سيدى
ادى الحب وإلا فلا
بافرح قوى لما الاقى اتنين متجوزين وبيحبوا بعض الحب دا كله
وما بيعملوش زى ما الافلام علمتنا
:)
ربنا يخليكو ببعض وتفرحو ببعض طول العمر
ااااااامين
وعقبالى بقى يارب كده لما احب
:)

Unknown said...

مبروك يا عريس
:)))))

انا من اهوى ومن اهوى انا said...

وينكى :

عقبالك يارب يا وينكى ونفرح بيكى يارب

وان شاء الله تلاقى الانسان اللى بتتمنية وأحسن زى ماحصل معايا ربنا كرمنى بأكتر مما كنت بتمنى
الحمد لله

تحياتى يا أحلى وينكى

انا من اهوى ومن اهوى انا said...

عاليا :

الله يبارك فيكى يا عاليا يا منورانى

تحياتى ليكى وعقبالك

مهرة سالم said...

السلام عليكم....
أسأل الله أن يديم عليكم هذا الحال...
وأن يوفقكم خير...
,....
وألف مبروك يا عرييييييييس...
تحياتي للعروسه...
...
في أمان الله

مهرة سالم said...

السلام عليكم...
مبارك عليكم شهر رمضان

بنت النيل said...

الف مبروك