Tuesday, July 22, 2008

دور علــية تلقـــاة .. دور علــية دور


دور علية تلقاة .... دور علية دور

إطمنى

كتير بكيت من حزنى قبلك

وكتير شكيت للناس ملام

وسنين داريت حزنى وقلبى

ماعرفش إية معنى الغرام

لكنى فجأة لقيت مشاعرى

مشتاقة ليك شوق وانسجام

لقيتنى بفرح والفرحة دى

خليتنى اقول اجمل كلام

صدقنى انا مخلوق عشان

اتوة وادوب فــ نظرة عنيك

حبى وشوقى بيناديك

وإطمنى الفرحة والله مقربة

انا فرح عمرى ... بين ايديك





يااااااااااااااة بجد مكنتش فاكر انى هاحب وافرح ، بدور على الحب زى

اللى بيدور على حاجة ضايعة منة فى حتة ضلمة من غير نور برغم ان

النور حوالية ومالى الدنيا لكنة مغمض عنية عنة ، والناس كلها تنصح

وتقول دور بص النور حواليك

وانا بدور على الضلمة والخوف والعتمة والدموع والبكا والحاجات دى

وفجأة ، وبدون مقدمات ولا دباجات ولا دموع وبكا ولا اى حاجات مؤلمة

بسهولة زى إحساس الحرير لما يلمس خدك زى لمسة طفل صغير

لايدك ، بكل عفوية وبكل فطرة لقيت اللى بتمناة واكتر بكتير

حد تحس إنة كتير عليك ، كتير فى مشاعرة فى حبة ليك فى حفاظة

عليك وخوفة عليك ورقتة وهو بين إيديك

حد تعرف إن ربنا راضى عنك وبيحبك علشان ارتضاهولك حبيب

فرحان ومش عارف اكتب حاجة كل اللى اقدر اقولوا

لكل واحد مش لاقى الحب دور علية دور يمكن يكون قدام عنيك ومش

شايفة . ماتبحث عنة يبحث عنك هايجيلك وتروحلوا لوحدك طريق

مرسوم وهاتمشية .

خبر هــــــــــــــــــــــــام

خطوبتى على أرق إنسانة شوفتها وعرفتها إنشاء الله يوم الجمعة القادم

25 / 7 / 2008

مبروك يا دينا ياروح قلبى .

وعقبالكوا جميعا ويارب يارب يفرحنا كلنا .
تحياتى للجميع


محمد فوزى

17 comments:

سمر الشافعى said...

مبروك يامحمد ربنا يسعدك

انا من اهوى ومن اهوى انا said...

د / سمر

الله يبارك فيكى وعقبالك

وربنا يسعدك يا سمر ميرسى على زيارتك اللى بتسعدنى دايما

رصيف نمره خمســــــه said...

ايه الخبر الجميل ده

الف ممليوووووون مبروك والله فرحت بجد فاكر بوستاتك اللى قبل كده وقولتلك هتلاقيها ان شاء الله

ربنا يديم الحب والتفاهم بينكوا ويسعدكاو يارب

وادينى بدور ياعم لما نشوف اخرتها ايه هههههههه

سلاااام

انا من اهوى ومن اهوى انا said...

رصيف نمرة خمسة :


ميرسى ليكى جداااااااا وعقبالك يارب

الحمد لله لقيت اللى بتمناة واكتر كمان

صبرت ونولت الحمد لله انا قلت اكيد اللى جاى أحلى وربنا حقق امنيتى احلى فعلا

وعقبالك

وبعدين قولى بس انتى مواصفات فارس أحلامك اية مش يمكن اكون اعرفة
ومحدش عارف نصيبة فين

تحياتى ليكى

محمد فوزى

دعاء مواجهات said...

الف الف مليون مبرووك

وياارب يسعدكم سوا يارب

ويجمع بينكم ف خير ومحبة ياارب

تقبل تحيااتى

بيس

M.a.r.y.o.o.o.m said...

لولولولولولولولىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
الف الف مبروك وربنا يتمم علي خير

انا من اهوى ومن اهوى انا said...

دعاء :

ميرسى يا دعاء وعقبالك يارب وعقبال الجميع

شرفت بزيارتك جدا

تحياتى

محمد فوزى

انا من اهوى ومن اهوى انا said...

مــريووووووم:

عقبالك يا مرييييوم وميرسى على زيارتك

وألف حمد الله على سلامتك ، اهم حاجة انك بخير ويارب دايما بصحة وسعادة وراحة بال

تحياتى

محمد فوزى

Bosssssy said...

الف مبروك ولو انها متأخرة شويه........لكن بجد انا سعيدة اوى ليك.......

ربنا يكرمكم وان شاء الله تكون هى خير زوجه ليك وتكون انت خير زوج ليها......

مع تمنياتى بالتوفيق.....

Pusssssy

Unknown said...

لولولوللولولىىىىىىىىى

يا عم يا عم أديك لقيت الحب الى بتدور عليه ربنا يعسدك و يديمها عليك نعمة

ألف مبروك و الكلام رقيق و حساس جدا يابختها بيك

شفـقــة و إحســــان said...

انا جيت بس علشان ازغرد واهنىء الف الف الف مليون مبروك عقبال كل المدونين بس اما نشوف دنيا بعد الجواز هتقولها يا حبيبة قلبى ولا الكلام هيتغير
عموما خد دى لوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووولى

انا من اهوى ومن اهوى انا said...

miss pusssssy :

ميرسى جدا على الاهتمام وعلى سعادتك اللى بجد حاسسها طالعة من القلب

وعقبال كللللللل الشباب والصبـــايا

نفرح ونتهنى

تحياتى ليكى

انا من اهوى ومن اهوى انا said...

عالــــــــــــــــــــيـــا :

وحشتنا زياراتك

لو هاتيجى كل مرة وتديها زغروطة زى كدة انا يا سيتى اخطب كل يوم

بس هاخطب دينا برضوا كل مرة علشان عينى عمرها ماهاتشوف الا دودى

عقبالك يا عاليا ويارب يارب يفرحنا كلنا انا فرحان بوجودك اوى اوى

تحياتى

انا من اهوى ومن اهوى انا said...

شفقة هانم وإحسان بك :

ميرسى يا شفقة هانم على الزيارة وعلى الزغرودة الحلوة دى

اما موضوع انى اقولها ياروح قلبى دى بعد الجواز فدا شىء أكيد إنشاء الله

لانى اتولدت فى بيت كلة حب

لحد دلوقتى بشوف بابا بيقول اجمل كلام حب لماما وابن الوز عوام اومال انا طالع لمين

هههههههههههههه

تحياتى ليكى

tota said...

الف الف الف مبروووووووك يامحمد انت تستاهل كل خير
ممكن يكون ناس كتير فرحتلك
بس انا اكتر حد من المدونين فرحلك من قلبه وربنا يتمملك علي خير عشان انت انسان كويس
الف مبروك

انا من اهوى ومن اهوى انا said...

توتـــــــــــــا :

ازيك يا جميل ألف حمد الله على سلامتك

انتى فرحتينى اكتر بزيارتك لى وسعيد جدا بعودتك لأرض الوطن

يارب يجعل ايامنا كلها فرح وسعادة

وميرسى جدا على كلامك الجميل اللى بجد انا ما استاهلوش انتى شايفانى حد كويس

دا لانك حد جميل وربنا يديم المحبة

تحياتى

ســمـــر احمد said...

انا جيت متاخرة اوى ..
بس البوست عاجبنى دا . مكتوب بقلب
ربنا يتمم لكو على خير يارب