Thursday, April 17, 2008

خــلاص نسيــــت


خلاص نسيت

مش هالومك خلاص نسيت

نسيت خلاص إحساسى بيك

نسيت كمان شوقى لعينيك

وكمان نسيت لمسة إيديك

كان زمان عمرى فى ايديك

دلوقتى مات احساسى بيك

من يوم ما مات شوقك وجيت

وقلت نبعد نفترق

وانا بدموعى بحترق

وبعدت عنى بدون ضمير

وانا قلبى يبكى عليك كتير

دلوقتى قلبى من بكاة

مابقاش يفكر فيك كتير

ومش هالومك على اللى فات

ما انا قلبى كان عندك حاجات

يوم ما ابقى اجيبها.. اكون حبيبك

ولو مكانش تبعد هواك

وانا مش هالومك على اللى فات

وانا مش هالومك ما خلاص نسيت

نسيت وقلت ان الحياة

والله ..مش واقفة عليك


محمد فوزى

14 comments:

tota said...

بجد نسيت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

انا من اهوى ومن اهوى انا said...

توتا:

الحقيقة لاء بس بحاول

صعب صح ؟

بس اكيد هانسى إشمعنى هو نسينى ؟

تحياتى يا توتا

mostafa rayan said...

والله يا اخي عندك حق الحياة مش بتقف علي حد

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
انا من اهوى ومن اهوى انا said...

مصطفى :

عمر الزمن ماكمل الحدوتة اشمعنى يعنى انهاردة ؟

واللى بيحلم اقول توتا توتا فوق يابن أدم واستمع وابدأ

احنا قلوب بس القلوب شاردة متعلقة سايبة فى حبال دايبة ، كلة يوصل للمفيش حياة رخيصة متساويش

اوعى تراهن عالزمن عمر الزمن ماكمل الحدوتة

بس بكرة اكيد احلى

تحياتى

محمد فوزى

شيماء الجيزى said...

القصيده روعه بجد
يمكن حساها قوى
بس انت منستش يا محمد
مستحيل تنسى


ربنا يهون عليك بجد

تحياتى

رئـــــيسـة حزب الأحلام said...

نسيان الحب
الصراحة انى لااعرف هل من الممكن نسيان الحب ؟

انا من اهوى ومن اهوى انا said...

شيماء:

ميرسى لزيارتك والحمد لله انى عند حسن ظنك

ويارب يلهمنى الصبر فعلا

فعلا مانسيتش وانهاردة بس حسيت بانهيار لما عرفت انها ارتبطت بحد غيرى لسة الخبر طازة

ربنا يعوضنى خير

تحياتى

انا من اهوى ومن اهوى انا said...
This comment has been removed by the author.
انا من اهوى ومن اهوى انا said...

رئيسة حزب الاحلام :

انا بشكرك جدا على زيارتك

واتمنى ماتكونش الاخيرة

وانشاء الله تكون الظروف انشاء الله المرة الجاية احسن

اما بخصوص نسان الحب

فدا انا مش عارفة الايام هى اللى هاتعرفنا الاجابة علية

تحياتى

محمد فوزى

tota said...

ازيك يامحمد وايه اخبارك؟؟
عارف حاسه بيك واصعب حاجه الشعور اللي انت فيه دلوقتي خصوصا بعد معرفت خبر ارتباطها بحد غيرك
يامحمد مش بيقولوا اللي يبيعك بيعه واكيد واكيد واكيد مكانتش تستحقك وقول لنفسك وخليك واثق من جواك انها مكانتش تستاهل وانه اكيد هيجي يوم تلاقي اللي يقدرك ويستحق تكمل العمر وياه مش هتتنسي وانا عارفه ده بس هتبقي في يوم ذكري وهتكون وياك اللي تستحق المكان ده
واتاكد من حاجة ان الانسان اللي بيظلم هيجي يوم وينظلم متحسسهاش انك لسه مهتم وانك يتتعذب من غيرها وووو الخ الستات بتحب الشئ ده متديهاش الحاجه دي وانساها او اعمل ناسيها
خساره يضيع وقت من عمرك او حتي مجرد التفكير
معلش علي كلامي الكتير بس زي ماقلتلك حاسه بيك قوي ونفسي اخفف عليك مع اني عارفه ان مفيش حاجه بتخفف
وربنا معاك وبتمنالك كل الخير
سلامي ليك وكل الود

رينـــــــــــا said...

أيييييييييييه دنيا والله يابنى
لا الماشى ماشى والا الراكب راكب

انت مبتجيش ليه

انا من اهوى ومن اهوى انا said...

توتا :

الحمد لله ياتوتا انا تمام وزى الفل وانشاء الله انشاء الله تسمعوا اخبار كويسة عنى قريبا بأمر الله إدعوالى

تحياتى

وأسف للتأخير عليكوا

محمد فوزى

انا من اهوى ومن اهوى انا said...

رينا:

أختنا الهربانة اللى مبتسألش علينا

طيب شوفى اخوكى كان فية إية مالة مش يمكن اكون مت ولا سافرت ولا اى حاجة

انا عارف انى مقصر والله بس الظروف كانت اقوى منى اوعدك انشاء الله هاكون دايما موجود

تحياتى

محمد فوزى