Tuesday, September 18, 2007

كل عام وانتم بخيـــــــر


كل عام ونحن الى الله اقرب

15 comments:

mesh2dra said...

السلام عليكم

وحضرتك طيب
وفي خير دايما

اللهم تقبل رمضان

سلاماتي

انا من اهوى ومن اهوى انا said...

وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته

اللهم تقبل منا ومنكم انشاء الله

وتحياتى ليكى

محمد فوزى

goodman said...

كل سنة وانت طيبة
ورمضان كريم

إنسان || Human said...

كل عام وانتوا بخير...وأعاده الله عليكم باليمن والبركات

Anonymous said...

بيان هام جداااااااا
تابعوا أحداث الافطار الرمضانى الجامد جدا مع خالد الصاوى فى الساقيه
والتفاصيل على مدونتى الصغنونه
وماحدش يتأخر

tota said...

معقوله يعدي بوست من غير مااعلق عليه
كل سنه وانت بألف خير يامحمد
سلامي ليك

Anonymous said...

كل سنة والجميع بخير

انا من اهوى ومن اهوى انا said...

جووود مان :

وانت طيب ورمضان كريم ( بس خلى بالك انا طيب مش طيبه ) لانى رجل ولست امرأة
تحياتى
محمد فوزى :(

انا من اهوى ومن اهوى انا said...

human :

وانت بألف صحه وخير وسعادة وكل عام وكلنا بخير .

تحياتى ليك يا اسكندرانى

محمد فوزى .

انا من اهوى ومن اهوى انا said...

وينكى:

حبيبه الكل مفيش مرة تيجى تسلمى كدة دايما مستعجله اوى

طبعا لازم اشوف موضوع الفطار دا ايه
وخصوصا انه معاكو ومع حبيب قلبى الفنان العظيم خالد الصاوى
تحياتى
محمد فوزى .

انا من اهوى ومن اهوى انا said...

tota:

توتا طبعا انا لو عدى بوست وما شفتش تعليقك ازعل جداااااا بجد والله بحبكوو جدااااا وكل سنه وانتى طيبه يا احلى توتا .
تحياتى
محمد فوزى .

انا من اهوى ومن اهوى انا said...

مصطفى السيد :
وانت بخير وصحه وربنا يبلغنا اسمى مراتب الجنه انشاء الله كلناااااااااااا

تحياتى

محمد فوزى

Doaa Ebrahim Aaql said...

وكل سنه وانت بألف خير وصحه

رمضان كريم

DoMaLaYs said...

الله اكرم

يا رب يا رب يا رب

dr.Roufy said...

كل سنة وانت بكل خير
رمضان كريم
:)